צור קשר מאמרים המלצות שאלות ותשובות ילדים ונוער טיפולים אודותינו השתלות שיניים דף הבית

טיפול בדלקות חניכיים בילדים ובני נוער

הדעה הרווחת היא שרק למבוגרים דלקת חניכיים, אולם מחקרים מראים שדלקת חניכיים נפוצה כמעט אצל 100% מהילדים ובני הנוער.
דלקת חניכיים היא שלב ראשוני של מחלת חניכיים.

חמישה סימנים ברורים המעידים על דלקת חניכיים ויכולים להקל על ההורה לאבחן  דלקת אצל ילדיו: דימום, נפיחות, אדמומיות, ריח רע ונסיגת חניכיים. אבחון מוקדם חשוב בהצלחת הטיפול והריפוי.

גורמים נוספים שצריכים  לעודד הורים לבדוק האם לילדם מחלת חניכיים הם:

• מחלת חניכיים אצל אחד מבני המשפחה האחרים (קיימת נטיה גנטית למחלת חניכיים)
  • דלקת חניכיים שאינה נרפאת למרות  טיפול טוב עלולה להעיד על מחלה סיסטמית אחרת. ( מחלה אחרת שאינה מזוהה)

קיימים מספר צעדים מונעים שיעזרו לילדכם לשמור על בריאות הפה:

• הרגלי צחצוח נכונים הניתנים בגיל מוקדם ביותר.
  • שמשו דוגמא טובה לצחצוח נכון וסדיר.
  • בקרו בקביעות במרפאת השיניים לבדיקה וטיפול שיננית.
  • בדקו מדי פעם את השיניים והחניכיים לראות אם קיים אחד או יותר  מחמשת הסימנים לדלקת שהוזכרו בתחילת המאמר.
טיפולי שיניים לילדים ולנוער
טיפול בדלקות חניכיים בילדים ובני נוער
יישור שיניים למבוגרים וילדים

לשאלות והבהרות ניתן להתקשר לטל' 09-7676477 או להשאיר את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם...